piątek, 9 maja 2014

,,Smile''#3 - Dzisiaj? Nieskodzianek!

Dzień dobry! Jednak robię ,,Smile'' dzisiaj,jutro nie wyrobiłabym się z tym wszystkim więc dzisiaj wstawiam posta. Enjoy!

Film tygodnia!
,,Requiem dla snu''- oooou kocham, takie prawdziwe i piękn, nawet gdyby ten film nie był z Jaredem. Jest piękny!

Piosenka tygodnia!
Hollywood undead-medicine- poznałam ją w sumie dzisiaj ale jest piękna :D Dzięki Nemo :

Komentarze!

Michelle Bevan8 maja 2014 07:18(mam psychofanke xD)

,,Co?! Jaka larwa?! W każdym razie dziękuje za polecenie mojego już nie istniejącego bloga XD''

Larwa to Nemo xD A co do twojego bloga i ogólnie wszystkich blogów które sie porzuca, według mnie to głupota, ja zastanawiałam się jakis mięsiąc nad załozeniem, czy wytrzymam czy bede pisac a niektóre osoby zakładają ,pisza parę postów, zarazają mnie blogiem a potem go usuwają. Smutne...


Ulubieniec tygodnia!
Moj profesor(profesorek) od historii, za to że pozwolił mi odpowiadać z Chaplina i ogolnie za zarazenie Sabatonem, za lepsze pozanie Chaplina, za wszystko. Dziekuje! <3

Suchar tygodnia!Jak nazywa się żona eskimosa?
Mrożonka xD
Hahahahahaha nie.

Zapraszam do komentowania przepraszam za tą czcionke i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz