sobota, 26 kwietnia 2014

Mądrość #2

To znowu ja! Pisze ten post dla Oli(przede wszystkim dla ciebie),bo polubiła moje mądrości.Dzisiaj chyba będzie szczęście.
Na przykład taka sytuacja: Idziesz przez ulicę i widzisz osobę niepełnosprawną,co robisz? Masz się uśmiechnąć? Ale przecież może pomysleć że sie z niej smiejesz.Możę odwrócić głowe i iść dalej? Ale wtedy może pomyśleć że nie chcesz na nią patrzec.I tu Kostek ma dylemat,miałam do czynienia z osobami niepełnosprawnymi i zauważyłam że jednak wolą widzieć uśmiech.Jednak najgorsze jest to gdy widzisz osobe bezrobotną i nic nie możesz zrobic. Nawet Chaplin powiedział ,,Wolałbym gdyby prosili o pieniądze nie autografy''.Ja twierdze że trzeba pomagać na tyle ile się da i nie słuchac rad innych, nie słuchac tak zwanych ,,hejtów'',bo one tylko nas omamią a potem gdy już nie bedzie odwrotu zostaniecie w ciemnej dupie.
,,Lepiej dawać dla ludzi szczęście niż smutek''-Charlie Chaplin(czy jakoś tak).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz