sobota, 26 kwietnia 2014

Smile #1-Trudny początek i podróba Banshee

Tak,to ten mój program w którym polecam rózne pierdoły i tak,to bedzię podróba Banshee tylko że na blogu xD Czemu nazwa ,,Smile''? Wzieła się z piosenki Chaplina-,,Smile'' i tak jakoś wyszło.
Zaczynamy:

Film tygodnia!

Zdecydowanie- ,,Chaplin''(1992) ,warty obejrzenia nawet dla osoby która Charliego nie wielbi(jak ja).Opowiada o życiu Chaplina i o jego 4 żonach i 10 dzieci, noi oczywiście o filmach.Polecam!

Piosenka tygodnia!

30STM-Conquistador
Urywa dupę! Przynajmniej tak sądzi echelon.akcent Jareda genialny,muzyka genialna.Cudo!

Pytania!
Uwaga! NIE DOSTAŁAM ŻADNYCH PYTAŃ,zapraszan do zadawania pytań.Najlepiej jak będziecie je oznaczac tak: [P]

Suchar tygodnia!
Tata i Jaś idą przez las, nagle tata krzyczy
-Jasiu! Patrz żuk je biedronke!
A Jaś na to
-Tato co to dronka?

Ulubieniec tygodnia!
Nie,nie będe wstawiac(raczej) tutaj przedmiotów tylko bardziej aktórów itp.
Charlie Chaplin-Zgarną swoją osobowością moje serce! Kocham! I jeszcze te akta FBI <3

Książka tygodnia!
,,Złodziejka książek''-Markus Zusak
Opowiada o dziewczynce(Liesel Meminger), która jest Zydem i ucieka do Niemiec(dzieje się to w czasach IIWS).Poznaje Rudego któty jest w niej zakochany po uszy i Maksa.A wszystko opisuje śmierc która obserwuje Liesel.

Dziekuje że to czytasz <3 Mam nadzieję że się podobało do następnego! Bywaj!

1 komentarz:

  1. Zainteresowałaś mnie. Po co ci to komentuje? Chyba po znajomemu. W każdym razie najbardziej zaciekawiła mnie książka i opinia Echelonu XD. Możesz mnie odwiedzić - http://imystorypl.blogspot.com/ (ostrzegam, głupie opowiadania w moim stylu)

    OdpowiedzUsuń