czwartek, 24 kwietnia 2014

Chaplin #1,szkoła,dzieciaczki,Echelon''

Cześć! Jest teraz u mnie Bartek i Wikoria,małe dzieci naszej kuzynki.Całkiem je lubie,ale gdy trzeba uczyc sie matematyki masz ochote je zabic,a bardziej Bartka bo jest najstarszy.Ale to Was chyba nie obchodzi...Bylam w szkole i pani zapomniała o sprawdzianie.HYHYHY...Fajnie spędziłam czas siedząc na dodatkowych zajęciach artystycznych,zrobiłam triade z napisem ,,ECHELON'' i pomalowałam na czarno,potem zabrałam się za ozdabianie torby na kanapki(uwielbiam te zajęcia robi się takie dziwne rzecz) ozdobiłam ją dziwnie.Melonik,wąsy i napis pod spodem ,,Charlie Chaplin'',będe w niej trzymać cukierki ^^Wieczorem będe oglądać film biograficzny ,,Chaplin'', obejrzałam kawałek i całkiem mi się spodobał.To na tyle ide zakuwac matematyke.Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz