wtorek, 9 września 2014

Wakacje 2014!-Dzień Szwagra,Lotnisko,Belgia :)

No dobra!!! Zaczynamy wakacyjne posty!!! Wiec, 28 w sobote byłam razem z Nemo na Dniu Szwagra!!! Spotkałam Człowieka Wargę!!!!! W sumie to do domu wrocilam na drugi dzien xDDDD niewazne...Do Moniek jechalam razem z Nemo i jej mamą :) Miałysmy przyklejone na tylnej szybie napis ,,ZDUPYNATORS'' i ogolnie jechalismy jakąs godzine potem jakies 20 minut szukalismy tego amfiteatru :P BYlismy tam gdzies o 15(?)  i do jakiejs 17:30 kręciłysmy sie po lesie i malowałysmy sobie twarze xDD Potem sie zaczęło!! Wszedł człowiek Warga!!! OH eh!!!  ludzie zadawali im pytania, a potem zaczeli rozdawac autografy!!! Warga nas nie zauwazyl i sobie poszedl wiec....ekhem...dopadłysmy go za kulisami! :P Biedny Warga...Krzyczące Gimbusy które chcą od niego autograf :/ Potem padal deszcz wiec przesiedzialam SAMA(dzieki Nemo) w samochodzie BO NEMO OGLADALA W DESZCZ KABARET...wrocilysmy potem do domu Nemo...CAly tydzien był nudnny,bez wyjazdów,bez fajerwerkow...Ale przyszedł czas na lotnisko!!! Godzina;13:00 jedziemy do Kamila... Potem przez cala droge spiewanie z radiem \, porzegnanie rodzicow i wyjazd z Kamilkiem...Selfie na odprawie i zatrzymanie przy bramkach xDDD(biedny tonik do twarzy..),nastepnie strasznie bolący lot(napiepszala mnie glowa) i BELGIA! AH BELGIA! UWIELBIAM BELGIE! A szczegolnie te pączki przy wesołym miasteczku :3 W Belgi pojechałam do babci i szybko zasnełam...



Podobało się? Komentuj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz