poniedziałek, 9 czerwca 2014

Video

Nemo go poprosiła żeby zdjął okulary xD


Wiem,wiem ale ważne że mam nie? :P

Hejo! Jak pewnie wiecie byłam wczoraj na koncercie Video, nie będe przedłużać i opisze poprostu cały koncert(kto bogatemu zabroni xD). Koncert zaczynął się o 18:00. Wyjechałyśmy o 16 i stałyśmy sobie te 2 godziny pod sceną, w pierwszym rzędzie. Potem Nemo poszła na scene na jakiś konkurs czy coś. Chyba równo o 18 zaczął się ich występ i gdy wyszedł Wojtek w moi mózgu nastąpiło takie BUM!! Głupi się przyznać ale zbierało mi się na płacz...(płaczka pierdolona xD). Wojtek zchodził ze sceny i popijając soczek chodził koło fanów. Było dużo fajnych momentów np. ,,To jest ******(nie pamiętam imienia xD) jak widać siedzi w akwarium i lubi pewną rzecz przez którą ma już trójkę dzieci.'' Zapraszał na scene ludzi,palił papierosa i prosił zeby nie mówić dla jego zony,położył się na scene i kazał śpiewać dla ochroniarza. Pod koniec koncertu zagrali jeszcze dwa bisy, rzucili koszulki itp. Potem razem z Nemo pobiegłyśmy po autografy i zdjecia. Dałam dla Wojtka misia i miałam zaciesz xD Dostałam autografy i zdjęcia. Grali świetnie i powiem Wam że nigdy nie byłam na tak dobrym koncercie. Przez dwie godziny skakałam i śpiewałam z nimi piosenki w sumie to wszyscy śpiewali. Noi nie moge zapomnieć o pewnej rozmowie Nemo z Piotrkiem ,,-WooW ładne tatuaże!-Nemo
-Mama mu zrobiła-Budyń''. Mam zdjęcie z Wojtkiem na którym wyglądam jak ciota ale coż, byłam zmęczona noi napewno w szoku że stoi przy mnie ON.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz