piątek, 20 czerwca 2014

Przerwa(znowu), Dzien Szwagra,klasa,Włochy

Dzień dobry! Minęła calkiem długa przerwa ale nikt tego nie czyta więc nikt nie tęsknił xD   Ten blog jest przede wszystkim dla mnie, wyżalam się tu w nim itp. itd. Na sam początek pochwalę się Wam ze MOŻE spotkam się z Człowiekiem Wargą. To najlepszy vloger ever <3! Pewnie nie wiecie ale wtym roku kończe szkołę...Koncze równiez przygodę z moją klasą...Tak cholernie mi przykro, bo naprawde swietnie się dogadujemy, jednak największą rzeczą której się boje jest to ze nie będe w klasie z Nemo i Magdą. Z Nemo znamy i przyjaznimy się od ok.10 lat i nie chciałabym tegto skończyć przez to że będę w innej klasie...Jeszcze jedno! 5 lipca wyjeżdzam na około miesiąc do Włoch i do Beligii więc macie ode mnie spokój.

P.S.Kazali mi zmniejszyć czcionke ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz