poniedziałek, 2 czerwca 2014

Be.My i zdjęcia.



#selfie, Wiec tak blondynka-Magda, Czarna-Nemo,na pierwszym tle fotograf,a brunetka to ja :D
 

Dobra od dzisiaj mam czas na opierdalanie się, będe więcej pisać, o wiele więcej...Widzieliście występ Be.My na Sopot Top Trendy? To było wspaniałe.3,69 poszło! W sobote nocowałam u Nemo, szkoda ze nie mam zdjęcia mojego tatuazu(cały rękaw tak bardzo ^^). Noi w piątek były zdjęcia(WooW WooW). Co tu duzo mówic ten ŁIKEND był zajebisty.Polecam Magda Seler!

3 komentarze:

  1. Ło! Mogę cię oskarżyć, bo nie zatuszowałaś mojej twarzy. Nie dobra. Super. Super sesja i wgl. Nikt cię nie komentuje, więc to będę ja! Mój blog - wiesz, walnij mnie jak go usunę - http://justmepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOge usunąc te zdjecia i o tobie nie wspominac xD

      Usuń
  2. Zaczęłam ostatnio czytać twojego bloga i stwierdziłam, że jest fajny XDD Będę wpadać tu częściej. Sesja mega ○-○

    OdpowiedzUsuń