wtorek, 20 maja 2014

,,Smile''#4-spózniony program i...tyle xD

 

4 odcinek tak na poważnie...

Film tygodnia.

,,Jestem na tak''-jedyny film który obejrzałam w tym tygoniu(czyli w tamtym ale smile z tamtego tygodnia). Zaisty film, dający do myślenia.


Piosenka tygodnia.

Uwaga. Conchita Wurst-Rise like a phoenix. Twierdzę że piosenka zasługuje na wygranie Eurowizji, Conchy jest wspaniałą osobą i zasługuje na szacunek jak każdy inny człowiek. Piosenka troszeczke musicalowa. Uważam że jest genialna.


Komentarze(kurwa! Czcionka znowu się nie da przestawic!)


,,Nie ma to jak "Mroczne Cienie" albo inny fajny film z Deppem :D <3''
Niewiem kim jesteś i to mnie zachwyca. Ktoś przegląda mojego bloga a ja niewiem kto to!!! A co do filmów z Deppem i co do Deppa. To geniusz, ma chłop talent i poczucie humoru. Jest genialny i nowy film którego nazwy nie potrafie napisać...Polecam! :D
(Komentarz był pod ,,Smile'' #2 :D)

Ulubieniec tygodnia!
Conchita Wurst.(kropka)


Suchar tygodnia!-Puk puk!
-Kto tam?
-Napewno nie Ania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz