czwartek, 1 maja 2014

Antiboyfriend tag

Zawsze chciałam to zrobić xD Wybaczcie za to ale tak już jest że Kostek ma zachcianke xD

1.Jakie są 3 najważniejsze cechy u chłopaka?
Niewiem xD Każdy ma swój urok(no może nie każdy...) Ale napewno nie mógłby być leniwy i napewno szaleństwo.Niewiem
2.Jakie cechy powodują,że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?
Co chodzi o cechy to nwm ale denerwowałoby mnie to:
-Cześć maleńka pójdziemy na piwo?
3.Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?
Ale ja się nie gapie na chłopkaka z myslą o tym zeby go poderwac xD Chyba włosy...
4.Opisz wymarzona randkę
Randka w McDonaldzie,kupuje mi WieśMc i cole a potem współnie pierdzimy do gwiazd...
5.Kim byłby twój sławny chłopak?
Zacznijmy od tego że nigdy nie będe miała chłopaka z tych tutaj zaraz wymienionych....Kurt Cobain,Charlie Chaplin,Jared Leto,Kostek *.*
6.Przez co zakończyłabyś związek?
Zerwałabym z nim jakby zabrał mi moje skarpetki
7.Co chciałabyś,żeby chłopak robił w związku?
Z tego bloga co biore pytania pisze ,,Budził o poranku'' gdyby coś takiego zrobił to dostałby w ryj z wiatrówki. Wyszaleć się z chłopakie jeżdzić na koncerty itd. itp.
8.Jakiego koloru oczy i włosy lubisz u chłopaków?
Oczy-obojętnie,włosy-najlepiej długie ,kolor może być nawet rózowy.
9.Kupuje ci prezent.Co to jest?
Glany,książke albo bilet na Białoruś *.*
10.Ulubiony typ chłopaka?
Krylje elejso.Może być niski,może być wysoki,może byc chamski ale zeby miał poczucie humoru,może mieć długie włosy ale krótkie nie będą mi przeszkadzać.Niewiem...

Bardzo przepraszam za TO.Więcej nie będe :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz