niedziela, 27 kwietnia 2014

Tag:moja muzyka

Dziś napisze dla Was tag o mojej muzyce.Enjoy!

1. Jakich gatunków muzyki słuchasz?
Słucham przede wszystkim rocka,alternatywnej.Jednak staram się nie ograniczać.

2. Twoja ulubiona piosenka z dzieciństwa?
Było ich naprawde dużo,ale chyba tą ulubioną była piosenka MJ-Blood on the dance floor.Chyba...

3. Twoja znienawidzona piosenka z dzieciństwa?
O kurcze...Pamiętam że (niestety) gdy byłam mała słuchałam Hanny Montany.Smutne...I chyba te jej wszystkie piosenki są przeze mnie znienawidzone.Czasem sobie je spiewam xD

4. Twoja obecnie ulubiona piosenka?
Ich jest naprawde baaardzo dużo.Ale obecnie jest nią ,,Smile''-Ch.Chaplina w wykonaniu MJ.
5. Czy grasz na jakimś instrumencie, jeśli tak to jakim i jak długo?
Gram 3 lata na skrzypcach.
6. Ulubiony zespół?
30 seconds to mars,Nirvana i The toobes.
7. Ulubiony wokalistka/wokalista?
Uwielbiam głos Jareda Leto,Kurta Cobaina,Stasa Lomakina i Michaela Jacksona.
8. Piosenka, która zawsze poprawia Ci humor?Trudne pytanie,wszystkie piosenki poprawiają mi humor.Wszystkie piosenki które lubie.
9. Piosenka, która wywołuje u ciebie złe emocje? Niewiem dokładnie jak sie pisze TO. The fray-Never say never.Mam z nią złe wspomnienia.

To było na tyle! Ciekawostka:Leci mi krew z nosa xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz