wtorek, 29 kwietnia 2014

Komentarze

Nie no WoooW w końcu mam z kims kontakt(Nemo ty się nie liczysz).Na komentarze będe odpowiadała pózniej,na wszystkie komentarze.Uzbierały się AŻ trzy.WooW! Nemo prosiła o rozwijanie notek.Dobra.Więć ten no tego yyyy...Co dziś robiłam? Wstałam rano,przeczołgałam się do garderoby,wybrałam ubrania i...nałożyłam jedną skarpetkę potem drugą,spodnie,bluzkę i wisiorek z ,,Chaplinem" a dokładniej z jego melonikiem,zjadłam płatki z mlekiem(takie żółte),umyłam zęby,poczesałam włosy i, nałożyłam buty(czarne z białym paskiem,nie nałożyła glanów bo nie miałam czasu ich wiązac bo była już 7:40 i bym sie spóźniła do szkoły i pani by wpisała spóznienie i byłby wpierdol),potem nałożyłam kurtke,wyprowadziłam na dwór psa,wzięłam plecak,zamknęłam drzwi od domu i weszłam do samochodu.Przyjechałam do szkoły,rozebrałam się,{poszłam pod sali i czekałam na zajęcia.}x5.Wróciłam do domu,wyprowadziłam psa,odrobiłam lekcje,przeglądałem jutuby i fejsbuki.Napisalam notke na blogu,przeczytałam Wasze komentarze i teraz już czekam na cyrk i...i dowidzenia! Podobało się? Piszta w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz