środa, 2 kwietnia 2014

Tag:O mnie

Cześć! Dzisiaj mam dla Was ,,Tag:O mnie'' ,jest to mój pierwszy tag więc nwm czy mi on wyjdzie :D


1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?

To zależy najczęściej bez telefonu ale gdy ide na czarną msze to muszę telefon zostawić. Odpowiedź: telefon.


2.Ulubiony sklep z ciuchami ?

Nie nawidze zakupów i tego wszystkiego.Przyznam się że ubrania kupuje mi babcia albo chrzestna...Wygląda to tak że mówie dla np.babci co bym chciała kupić ona mi to sprowadza z Belgii i albo za to płace albo dostaje w prezencie :D Ale mam sporo ubrań z H&M i Zara, więc to mogą być moje ulubione sklepy.


3.Czy lubisz pływać ?

Uwielbiam ale tylko w basenie, na mazurach nie potrafiłam pływać,nie widze gruntu tylko mentną wodę.



4.Masz jakieś fobie ?

Boję się burzy i zawsze(nawet teraz) mam wrażenie że kyoś za mną stoi i wciąz się za siebie oglądam.


5.Pijesz kawę ?

Nie


6.Co robiłeś o 24:00 ?

,,Siedziałam'' na Facebooku i oglądałam kanał ,,Z dupy'' który polecam :D


7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?

Nie,w moi  pokoju jedyną rzeczą która jest rózowa to kredka :D


8.Często piszesz smsy ?

Nie.


9.Czytasz książki ?
Tak,kocham książki.


10. Masz duży pokój ?
Dla mnie to mały,przytulny pokoik :D


11. Kiedy masz urodziny ?
9 listopad...


12. Jakich piosenek słuchasz ?

Wszystkich: Nirvany,30STM,The toobes i MJ.

13. O której chodzisz spać ?
Granice 24-4 :D Tak bardzo bezsenność...


14.Co lubisz pić?
Kakało


15. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
341


16. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Kostek :D


17.Jesteś wolna ?

Wolna brzmi jakbym była przedmiotem. Nie posiadam chłopaka ani dziewczyny...


Skróciłam to troche ale niektóre pytania były z dupy wzięte. Z 50 wybrałam 17 :D Mam nadzieję że się podobało.Do zobaczenia!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz