poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tag:mój zwierzęcy przyjaciel

1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
Bajka :D
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Weś tu ogarnij tego bloga wciąz sie zmienia czcionka -.-
A Bajka jest to pies(suczka),rasa Husky

3. Jak długo jest już z Tobą?
Jest ze mną 4 lata.WooW WooW

4. Jak znalazł się w Twoim domu?
XD Moja mama chciała kupic kota.Mieliśmy go odbierać jakoś ,,za tydzień'' i wtedy mój tata powiedział że woli psa.W tym samym dniu zadzwonił do faceta który pieseły sprzedawał i go kupił. 9 LAT PROSZENIA O PSA :D

5. Ile ma lat?
Od dzisiaj 4 lata.
6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka?
O.o Przeskakuje przez płot...Jest takim leniem że czasami na dwór nie chce wyjść...

7. Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem?
Pamiętam tylko te najgorsze XD
Jak biegnąc mnie nie zauważyła i swoim cielskiem na mnie wpadłam
Jak zagryzła: zająca,koguta,kure,wróbla,jeża(nie wiem jak to zrobiła),kaczke,myszy i krety.

8. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Bajka a jak mam ją nazywać?

Mam nadzieję ze ten krótki urodzinowy tag się spodobał i papatki!
Pieprzona czcionka wciąz się zmienia -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz