środa, 2 kwietnia 2014

Co porabiam?

Zacznijmy od tego czemu nie pisałam tydzień,ponieważ miałam bardzo dużo zaległości w szkole i poprostu nie miałam czasu. W sobote również nie mogłam bo mnie nie było, spędziłam czas u Kamila.Robiliśmy zdjęcia! Wyszły świetnie :D W tym tygodniu mieliśmy egzamin ,więc musiałam się uczyć.Mam duzo nauki i duze zalagłości(ok.3lata).Wczoraj chciałam do Was napisac-niemogłam. Byliśmy z Nemo na baaaaardzooo długim spacerze. Z mojego miasta do D******** jest jakieś 6km. Było super,świetnie się bawiłyśmy.Potem w D****** poszłyśmy do pracy mojego taty i tam znaleźliśmy takiego słodkiego pieska. Niestety nie posiadam zdjęcia...To by było na tyle postaram się pisać codziennie ale niewiem czy mi się to uda. Papatki! :*
Ja taka ruda xD

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz